2013. február 20., szerda

Első 'jegyes' vacsi

    Az első "jegyes" vacsimat a tegnap este keszítettem el: különleges sült krumpli feta mártogatóssal. Így nézett ki:

    És így készült:

A sült krumpli: mindenek előtt előmelegítettem a lert. Kettőnknek 4 közepes krumplit választottam. Jól megmostam, szárazra töröltem, majd fél centi széles bevágásokat ejtettem rajtuk annyira, hogy sülés közben azért ne essenek szét. Sütőpapírral bélelt tepsiben odatettem sülni. 40-45 perc sülés után ( alacsony/közepes hőfokon) kivettem a lerből és a hasadékokat megtömködtem vékony kis sonka és sajt szeletekkel. Majd visszatettem tovább sülni. Kb. fél órát kell még sütni, hogy jól megpuhuljon az egész krumpli.

A feta dip: 200-250 g fetát 2 evőkanál tejföllel és egy kis szőlőmag olajjal krémesre kevertem. Hozzáadtam 2 kisebb cikk apróra vágott fokhagymát, pár kis kocka uborkát, majd kaporral és borssal ízesítettem. Állni hagytam, amíg a krumpli megsült.

    Nagyon egyszerű (mint minden, amit általában készítek :P :P), ízletes és laktató vacsora kerekedett belőle. Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése