2013. március 3., vasárnap

Csodás esti szaladás



    Csodásat szaladtam ma este! :) Tudom, h ez nem sok embert érdekel, és nincs is ezzel semmi baj. Hisz nem mindenkinek fontos a test fittségének megőrzése. Na de nem is ez a lényeg most.

    Kicsit olyan volt ez most nekem is, mintha muszájból tettem volna... tudtam, hogy ki kell mennem. Egyedül mentem, zenével a fülemben. És meg kell mondanom, szaladás közben jött meg igazán  a kedvem! Betettem egy-egy jó kemény rock dalt vagy egy pörgős nótát, és mindjárt jobban ment a kocogás is. Olyan felszabadító érzés, amikor kiengeded a felgyűlt feszültséget, 'kiszaladod magadból' a sok rossz gondolatot, aggodalmat, elfelejted a bajaidat. Jah, és ami a legjobb - úgy leizzaszt, hogy ritkaság :D
    Bárcsak más téren is ilyen ambíciós lennék...! Szerintem ott van a baj, hogy nem is ülök neki semminek úgy igazán. Mert akkor megjönne a kedvem ahhoz is, egészen biztosan. Na de azt mondják, egyszerre csak kicsit és jót. Ha vissza tudok állni arra, hogy legalább minden második nap tornázzak ismét, és bármi van, ne essek ki belőle, akkor én azt mondom, bármi másnak is neki tudok ülni ugyanolyan elszántsággal, mint az edzésnek. Legyen ez a következő cél! :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése