2012. július 5., csütörtök

Miért kezdtem neki a blogírásnak? avagy Genesis


   Hosszú évekig naplót vezettem. Nem is tudom, talán ötödikes voltam, mikor kezdtem és arra sem emlékszem már, mi késztetett rá. Mindig szerettem szép füzetekbe írni, rajzolni, mindenfélét beleragasztgatni, legyen minél színesebb. Mindig jól esett kiírni magambol azt, ami éppen foglalkoztatott - legyen az kellemes vagy kellemetlen.
    Később a naplóírás abbamaradt és azt vettem észre, hogy az érzelmeimet sokkal szívesebben és könnyebben írom le vers vagy történet formájában. Legyen az csalódás, reménytelen szerelem, vagy éppen egy erős hiányérzet, úgy éreztem, a vers tudja leghűebben kifejezni, illetve a történet kepés a legjobban megteremteni azt a világot, amire vágyom. Míg kisebb voltam, arról ábrándoztam, hogy egyszer madj forgatókönyvet is fogok írni, hehe :))
   Most nemrég pedig olvastam egy cikket arról, hogy mik azok a dolgok, amik segíthetnek teljesebb, intelektuálisan is intenzívebb életet élni - és az olvasás / tanulás, testedzés, napi elcsendesedés és hálaadás, kapcsolataink ápolása mellett ott szerepelt a blogírás is. (Forrás: http://www.pickthebrain.com/blog/the-ten-habits-of-passionate-people/ ) Mindenkinek másban mutatkoznak meg azok az apróságok, amiket szeret csinálni, amikben kedvét leli, ami kikapcsolja. Én nem szeretek híradót nézni, hallgatni a locsogást a politikáról, újságot olvasni, sudokuzni vagy keresztrejtvényezni (pedig az utóbbi kettőt igazán művelhetnén :p :p ), én egész egyszerűen szeretem megosztani a mindennapjaim érdekes mozzanatait másokkal. Kihívásnak tekintem az új, egy olvasó számára izgalmasnak tűnő téma megtalálását. Nem szeretném a mgánéletemet kiteregetni, sőt elzárkózom ez elől, de úgy gondolom, hogy igenis vannak olyan dolgok, amik érdekesek lehetnek még az én életemben is.


  Szóval miért is kezdtem blogot írni? Ki akartam próbálni valami egészen új formáját a réginek: írjak, de ne egy füzetbe, hanem egy honlapra. Ne magamnak, hanem másoknak. Olyan dolgokról, ami nem csak engem, hanem talán másokat is érdekel. Kihívást kerestem és találtam.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól tetted, hogy megosztasz velünk hasznos és érdekes dolgokat. Nem mondom, hogy minden érdekel engem, de szívesebben jövök fel erre a blogra minthogy olvassak valami szennylapot. Sokan elgondolkozhatnak azon amiket írsz... jó tanácsok amik segítenek abban, hogy szebbé, érdekesebbé, színesebbé, gazdagabbá tegyük az életünket. A többi olvasó nevében is köszönöm hogy időt szánsz ránk, és így tovább :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól esik ilyet olvasni, komolyan!! Ez a létező legjobb válasz egy blogíró számára: egy pozitív visszajelzés. Köszönöm!!

    VálaszTörlés