2012. június 27., szerda

Salátaöntet No 1.

  Kedvesemmel az utóbbi időben leginkább úgy esszük a salátát, ha van rajta valami fincsi szósz. Csak hát az a gond az üzleti szósszal, hogy drága, kevés van az üvegben, és nem kevés adalékanyagot tartalmaz. Ezért arra szorultam rá, hogy kitaláljak valami finom salátaöntet receptet.
  Ennek a kísérketezésnek pedig éppen az este jött el az ideje :-)

  Itt láthatók a hozzávalók:
  • fél doboz joghurt
  • kis olaj (itt szőlőmag olaj)
  • csipet só
  • csipet cukor
  • bors (itt vegyes darabos bors)
  • 1/3 kk chili por
  • fél kk fokhagymapor
  • fél kk kapor
  • fél kk bazsalikom
  • egy egész kk balzsamecet



 Egy bögrében a joghurtot kikavartam egy kis olajjal, csak hogy kicsit szószosabb legyen. Majd ehhez rendre hozzáadtam mindent - a sorrend egyáltalán nem számít :) Kavargatás közben jó, ha az ember megkóstolja többször is, nehogy elfűszerezze. Ha valaki szereti, hogy csípősebb legyen, lehet több chilit tenni bele, csak vigyázni kell, mert még ott a bors is.

Miután mindent ''összedolgoztam'',  ezt kaptam:



 Nem árt, ha kis időre félretesszük, jobban összeérnek az ízek.











Végül pedig, mikor a saláta is elkészült, ráöntöttem:

Meg kell hogy mondjam, nagyon finom lett! :-) 
Jó étvágyat nektek is!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése