2013. november 10., vasárnap

Szép napunk volt ma



       A szombati nap is eltelt. Méghozzá kifejezetten kellemesen!! :) Ha az ember napsütésre ébred, akkor merem állítani, hogy jó hangulatban lesz egész nap ( itt: az ember = én :P ).

      Reggel 9-re bementem a kórházba, mert a román rezis már jóelőre mondta, hogy ügyeletes lesz és menjek be, ha érdekel. Nem ültem túl sokat, 12-ig. Nyugis volt minden, nem volt semmi nagy sürgősseg. Kaptam a rezistől egy neuró könyvet, amiből tudjak tanulgatni - legalább addig, amíg megérkeznek a megrendelt egyedek. 
       Miután hazajöttem, természetesen a napi adag messengerezés után úgy döntöttem, hogy körbejárom kicsit itt a közvetlen környéket. Nagyon szép helyen fekszik a klinika, erdőben, dombon. Készült is pár kép útközben, hiszen az erdei kis ösvényeket muszáj volt megörökítenem :) Romantikus séták, biciklitúrák, hétvégi kikapcsolódás hangulatát keltették. De nem akartam túl sokat időzni a természet lágy ölén, 4:00-re ugyanis találka volt megbeszélve a csajokkal. 
      Két kedves ''kolléganővel'' elmentünk egy városnézésre. Kora délután volt - gyakorlatilag ez volt az első alkalom, hogy világosban mentem ki a városba s még láttam is belőle valamit :) És hát mondanom sem kell, csodaszép egy város! Szinte a központig lebuszoztunk, onnan sétáltunk kicsit. A Saar folyó egyik oldalán van egy kastély egy nagyon szép, többszintes kerttel - sövénylabirintus, padok mindenhol, régi várfal veszi körül. Felettéb hangulatos! Onnan le lehet látni a folyóra: kisebb-nagyobb hajók horgonyoznak rajta, innenső felén pedig az autópálya halad el. Túlsó felén (a felső képen is látszik) parkkal és jástzótérrel körülvéve tündököl a Nemzeti Színház. 
     Innen a shopping negyed felé vettük utunkat: széles sétálóutcák, kétoldalt hatalmas üzletek, kávézók, vendéglők, gyorséttermek. Minden van ott, mi szem-száj ingere. Az utcákon pedig: a világ összes nációja képviselteti magát. Utcazenészektől kezdve koldusig mindenfélét lehet látni és hallani. 
     
     Egy ilyen helyen nem lehet unatkozni. Főleg ha nem is egyedül megy ki az ember. Sokat beszélgettünk a lányokkal, mindenféle szóba jött. Az elején kicsit zavaró volt, hogy ők ketten a munkahelyi élményeiket osztották meg egymással. Egy az, hogy nem igazán tudtam hozzászólni, mert abszolút új vagyok, kettő pedig: én abban reménykedtem, hogy szórakozni és kikapcsolódni megyünk... Na de egy idő után megunták ők is ezt a témát, emlentünk kávézni a Starbucks-ba, kajálni egy thai gyorsétterembe és bevásárolni a Lidl-be. És ha 3 csaj együtt teszi ezeket, akkor gondolhatjátok, hogy rendesen eltöltik az időt :)

     A nap végére arra jöttem rá, hogy ha az ember összebarátkozik az itteniekkel és nem hideg, visszahúzúdó és elutasító akkor már mindjárt sokkal jobban érzi magát még egy teljesen új helyen is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése