2013. november 15., péntek

Újabb séta a hétvége tiszteletére :)


      HÉTVÉGEEEEE!!!! Annyira örülök, hogy lejárt ez a hét. Ha akarnám, se tudnám tagadni. Ezen a héten semmi kedvem nem volt, az utóbbi két napban pedig különösen feszült és nyomott volt az alaphangulat az osztályon.
      Az a doki, aki eddig volt bent, szerdán hirtelen beteget jelentett és így behívták helyette a vezető szakorvos doktornőt - aki mellesleg a prof után a második rangban és éppen a szabadságát élvezte otthon. Így hát sejteni lehet, hogy rendesen ugráltatta az embereket. Az egyik rezis lánynak meg is mondta nagy 'barátságosan', hogy "Mi ketten nem tudunk kijönni egymással..." Csak mert ez szegény nem értett meg mindent 100%-ig pontosan abból, amit a doktornő mondott neki.

     Úgyhogy itt sincs ám kolbászból a kerítés. Főleg amíg az ember rezis és nagy fejesek keze alatt dolgozik egy nagy kórházban. Na de annyi baj legyen! Én eldöntöttem, hogy tanulok amennyit tudok, amennyit enged az időm és energiám, s azon felül rábízom a Fennvalóra. Semmi értelme, hogy bármin is rágjam magam. Úgysem változtatok vele semmit.

     Éppen ezért is mentem ma ki a városba! Kellő időben, hogy még tudjak sétálni és fotózni, mielőtt besötétedik. Az eredmény meglett :P Ismét el kell mondanom, nagyon tetszik a város, még akkoris, ha csak egy nagyon kicsi részét láttam. Óriási választék van mindenből, hatalmas mennyiségű pénzt el lehet költeni egy ilyen helyen. Nagyon hideg volt kint, fújt a szél, de aztán betévedtem ebbe az üzletbe is, meg abba is, s már nem volt ilyen gondom, hogy fáznék :) Ettem egy jó meleg (és jó csípős!) kínai/thai levest: azt hiszem a legfinomabbat valaha. Tom Kha Gai - a kókusztejes csirkeleves. Hát valami fennséges ízvilágba enged betekintést! Kár, hogy 1 adag olyan kicsi :D

      Most nincs olyan sok mesélnivalóm... Valahogy ez a hét már kicsit megszokottabb volt, kevesebb újdonsággal - és kevesebb lelkesedéssel is... Szerdán megérkeztek a szakkönyvek, amiket még múlt vasárnap rendeltem, úgyhogy délutánonként azokkal voltam elfoglalva. Meg természetesen beszélgetés az otthoniakkal - ez abszolút létfontosságú művelet ...most is folyik a háttérben :)

      Most hétvégén nem megyek be ügyeletbe, inkább kipihenem magam rendesen és tömöm a fejem sok okossággal, mert rámfér. De ha valami nagyon érdekes és izgalmas történik, akkor egészen biztosan jelentkezem! Addig is kellemes hétvégét!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése