2012. szeptember 19., szerda

10 things about me

1. Csillagjegyem IKREK, aminek a jellemzői csak olyan 40-45%ban igazak rám. RIGHT BRAIN ember vagyok - azt hiszem, ez többet elmond :)

2. Kedvenc színem a kék - világoskék, sötétkék, sötét türkízkék. És természetesen, én is szeretem a csajos dolgokat - miért lennék én más? :P



3. SAJNOS a hangulatom gyakran változó... Egyszer nagyon mérges vagyok, ideges, és hisztis bármilyen kis dolog miatt, ami nem úgy alakul, ahogy én szeretném. Máskor meg nagyon vidám és boldog vagyok. Na jó, inkább fogalmazok úgy, hogy nagyon intenzíven élek meg mindent :) És persze ez attól is függ, hol vagyok, milyen emberek között.



4. Utálok egyedül filmet nézni!! jah, és nem bírom a horrot :D:D igen, nagyon félek :P (ide most inkább nem teszek képet, mert nem akarom, hogy minden egyes alkalommal, amikor megakad rajta a szemem, a szívem is megálljon...)


5. Nagyon romantikus vagyok in real life



De nem szeretem a szirupos szerelems filmeket.

6. Egy szép nagy családi házat szeretnék, a konyhából hátra nyúló terasszal, nagy udvarral, esetleg medencével és egy szééép kutyust :D 






Jah és ha van valahol ló, az sem baj :P

7. Mindent meg fogok tenni annak érekében, hogy sikeres, jó szakmai tudással rendelkező orvos legyek és mindig kedves legyek a betegekhez és segítőkész.

8. Annak ellenére, hogy már nagyon nem szeretek utazni (= kocsikázni, buszozni..), sok szép helyre el szeretnék jutni.


Bali, Indonesia
Fülöp szigetek
Izland
Izland
Fjord Norvégiában

9. Nagyon szeretek főzni és szeretem a hasamat :D


10. Van pár egészen aprócska dolog, mit ki szeretnék próbálni :P:P 



És mindenzt, ha lehet, nem egyedül szeretném elérni. Mert mit érnek az örömök az életünkben, ha nincs egy igazi testi-lelki társunk, akivel megosszuk? Igen, Kincsem, rád gondolok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése