2012. szeptember 5., szerda

^^Special Edition^^ Készülődés a 2. évfordulónkra

  
   HOLNAP lesz az évfordulónk!! :D Ezért úgy gondoltam, ízelítőnek írok ma is egy bejegyzést, mégpedig arról, hogy mivel készülök a nagy napra. Tudni kell, hogy én ilyen kis ünneplős típus vagyok,  vagyis helyesebben - ha kettesben vagyunk a Párommal, nekem az már ünnep, és ezt szeretem kifejezni is akár egy pohár borral, akár egy doboz finom csokival, vagy egy szelet sütivel. És ez természetesen holnap sem lesz másképp.

   Az ilyen különleges alkalmakra szeretek jól elkészülni, ezért mindig az történik, hogy már jóval előtte fejben elkészítem a forgatókönyvet :) És mivel nagyon különleges ez az alkalom, mára is beprogramoztam valamit: amikor a Kedvesem hazajön a munkából, már készen várja egy pohár finom, hideg koktél. Utána pedig elindítok valami nagyon kellemes, lágy, nyugtató zenét, meggyújtom a gyertyákat és megmasszírozom tetőtől talpig! Egyszerűen csak azért, hogy kényeztessem őt és ellazítsam egy fárasztó munkanap után. Hogy érezze, mennyire fontos nekem.
  Ami pedig a holnapi napot illeti, arra is elkészült már nagyjából a haditerv :) Holnap is előrukkolok valami finom itallal, illetve a gyertyafény is nélkülözhetetlen lesz. Valami egyszerű és finom vacsorát fogok készíteni, de még nem döntöttem el pontosan, hogy mit. Erről még úgyis írni fogok. Jó lenne egy torta, vagy süti, hiszen a gyertyát majd valamire rá kell tenni :D 

  Részletesebben holnap fogok írni. Addigra a menü is el lesz döntve :) Addig is: kívánjatok sikeres készülődést! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése